Την έκθεση υποστηρίζει μια στοχευμένη και εξειδικευμένη επικοινωνιακή στρατηγική που αποτελείται από τα παρακάτω:
- email marketing στρατηγική - (αποστολές mail σε έγκυρες διευθύνσεις επαγγελματιών)
- face to face marketing - (συναντήσεις με φυσική παρουσία με επιλεγμένους επαγγελματίες)
- phone marketing στρατηγική - (τηλεφωνικές ενημερώσεις μέσα από λίστες επαγγελματιών του κλάδου)
- direct marketing - (αποστολές απευθείας προσκλήσεων για εκδηλώσεις, διοργανώσεις κλπ.)
- media relations - (ενημερώσεις και καταχωρήσεις σε έντυπα και διαδικτυακούς τόπους του κλάδου)
- google advertising - (στοχευμένη προώθηση μέσω των εργαλείων της google)
- social media marketing στρατηγική - (χρήση και παρουσία στα πιο δημοφιλή social media)