food and beverage exhibition logo

Η πρώτη διαρκής διαδικτυακή έκθεση τροφίμων και ποτών.

Στρατηγική επικοινωνίας

Την έκθεση υποστηρίζει μια στοχευμένη και εξειδικευμένη επικοινωνιακή στρατηγική που αποτελείται από τα παρακάτω:

  • email marketing στρατηγική - (αποστολές mail σε έγκυρες διευθύνσεις επαγγελματιών)
  • face to face marketing - (συναντήσεις με φυσική παρουσία με επιλεγμένους επαγγελματίες)
  • phone marketing στρατηγική - (τηλεφωνικές ενημερώσεις μέσα από λίστες επαγγελματιών του κλάδου)
  • direct marketing - (αποστολές απευθείας προσκλήσεων για εκδηλώσεις, διοργανώσεις κλπ.)
  • media relations - (ενημερώσεις και καταχωρήσεις σε έντυπα και διαδικτυακούς τόπους του κλάδου)
  • google advertising - (στοχευμένη προώθηση μέσω των εργαλείων της google)
  • social media marketing στρατηγική - (χρήση και παρουσία στα πιο δημοφιλή social media)